Konuyu Değerlendir
  • 1 Oy - 5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Bikram Yoga Nedir?
#1

Bikram, Tae Bo'nun kickboks yapması için yoga yapmaktır. Billy Blanks gibi, Bikram Choudhury de uzun süredir var olan bir uygulama yaptı ve benzersiz bir şekilde paketlenmiş bir fitness franchise oluşturmak için onu değiştirdi. (FYI, Choudhury hakkında dönen bazı cinsel iddiaların rüzgârını yakalamış olabilirsiniz, işte bu kadar. Ama bu süper sıcak yoga tarzı hala yaygın olarak Bikram olarak adlandırılıyor. Tartışma-anlıyoruz! -İnsanlar da şimdi 26-2 olarak atıfta bulunuyorlar, 26 duruşa ve iki nefes alışkanlığına ve sadece geleneksel sıcak yogaya dayanıyorlar). Bir Bikram yoga dersini denemeye karar verirseniz, eğitmeninizden hareketleri göstermesini beklemeyin. Bikram'da, (bu ipuçlarını dinlemek uygulayıcıları düşünmeyi bırakmaya ve o anda olmaya zorlar) hareketli bir meditasyonun parçası olarak akış boyunca sizinle konuşmak için eğitilmişlerdir. Dünyanın neresinde pratik yaparsanız yapın, öğretmen ve öğrenci arasındaki diyalog hemen hemen aynı kalır. Cidden, bir senaryoyu takip ediyorlar.

Başka bir sabit: terli koku! Her stüdyoda, parke zeminlere göre derzlere daha bağışlayıcı olan yumuşak bir halı vardır. Massachusetts'te Bikram Yoga Natick'in sahibi ve kurucusu Maria McBride, "Bugünlerde birçok stüdyoda düzenli olarak temizlenen antibakteriyel bir halı var ." “Yani içeri girdiğinizde kokuyorsa, bu iyi! Kir değil, sadece ter, istediğimiz şey bu” diyor. (Kokuyu atlayın ve evde Y7'den ilham alan bu sıcak yoga akışını deneyin .)

Bikram Yoga'yı denemeden önce bilmeniz gereken her şey.

Sıcak yoga vücut için ne yapar?
Sıcak bir odada disiplin kurmanın yanında pratik yapmanın bir anlamı var. Choudhury'ye göre, vücudun gerilmesini, detoksifiye etmesini, rahatlamasını sağlamak için ısıtmalı bir odada (gerçekten Bikram olacaksa 100 dereceye ayarlanmış) 90 dakika içinde 26 duruş ve iki solunum egzersizinin kesin sırası yapılmalıdır. stres, ton ve artrit, eklem ağrıları, diz yaralanmaları, sırt problemleri ve daha fazlası gibi kronik ağrıları iyileştirir. Bir çalışma incelemesine göre , sıcak yoganın potansiyel sağlık yararları, gelişmiş glikoz toleransı (şekeri işlemek için daha iyi bir yetenek), kan lipit profili (kandaki kolesterol ve yağların bir ölçüsü) ve kemik yoğunluğunu içerir. Bununla birlikte, ısıtmalı yoganın ısıtmasız yogaya fayda sağlayıp sağlamadığı konusunda araştırma sınırlıdır. Küçük bir çalışma,ısıtmalı yoga , en azından yetişkinlerin kalp sağlığını artırmak söz konusu olduğunda , artık yararlı değildir . Ve egzersiz yaparken ana hedefiniz kilo kaybı ise, sıcak yoga muhtemelen ilk tercihiniz olmamalıdır. Bir araştırmaya göre Time , tempolu yürüyüşle aynı sayıda kalori yaktığını buldu .

Sıcak yoga dersleri ne kadar sıcak?
Bikram yoga çalışıyorsanız SICAK bir oda bekleyin - tam olarak yüzde 40 nem ile 105 derece sıcaklık. Sauna-sıcak bir odaya adım atmak, en azından eğer kış mevsimindeyse sorun olmamalı. Zor kısmı orada 90 dakika kalıyor. İki kez İngiltere yoga Asana şampiyonu Kristin Bergman, psikolojik tıp doktorası ve Londra'daki Bikram Yoga Richmond'da ders veriyor. "Başınızı dönüyorsa, oturun ve nefesini kullanarak rahatsızlığı geçersiz kılmaya odaklanın." "Ağzınızı kapatarak ve burnunuzdan nefes alarak bir dakikadan daha kısa bir sürede iyileşebileceğinize güvenin."

Bikram yoga yeni başlayanlar neyi akıllarında tutmalıdır?
Erken görün - bu altın kural yeni başlayanlar için çok önemlidir. Brooklyn'deki Bikram Park Slope'da ders veren Michelle "Mochi" Camaya, kaydolmak, giyinmek, matınıza yerleşmek ve sıcağa alışmak için kendinize bol zaman vermek için en az 30 dakika erken gitmeye çalışın , NY. Kendinizi öğretmenle tanıştırmak için bir dakikanızı ayırın ve üzerinde çalıştığınız herhangi bir sakatlığınız olup olmadığını bilmenizi sağlayın, böylece herhangi bir sorunu şiddetlendirmeden duruşlarınızda size rehberlik edebilir. (İlgili: Yeni Başlayanlar İçin Yoga: Farklı Yoga Türleri Rehberi )

Kıçını terletmek kaçınılmazdır, bu nedenle nefes alabilen (pamuklu değil) ve ısıyı daha katlanılabilir yapacak hafif kıyafetler seçin. McBride, "Diz üstü şort giymeyi seviyorum, böylece bacağımın ve büzülen kaslarımın daha fazlasını görebiliyorum." "Karnımı görebilmek için spor sütyeni giymeyi de seviyorum." Biraz cilt göstermekten korkmayın, her stüdyoda “yargılama yok” un konuşulmayan bir beden-poz kuralı vardır. (İlgili: Lululemon Olmayan En İyi Yoga Pantolonları )

Ne kadar su içmelisin?
Sıcak yogadan önce ne kadar su içmeniz gerektiğini merak ediyorum- Örneğin yoğun bir bisiklet dersi sırasında çektiğiniz kadar mı? McRride, Bikram'a iyi nemlendirilirseniz, seans sırasında çok fazla içmeniz gerekmeyeceğini söylüyor. Gün boyunca iki litreye kadar su içmeyi hedefleyin. Ancak bu sayıları vuramazsanız, stüdyo dışına çıkarak telafi etmeye çalışmayın. Çok fazla su, midenizi rahatsız edebilir ve sınıfta mide bulantısı hissetmenizi sağlayabilir. Aynı şey pratik sırasında da geçerlidir, bu yüzden ihtiyacınız olduğunda yudumlayın, ama aşırıya kaçmayın. McBride, “Midenizde su birikmesi o kadar iyi hissetmiyor” diyor. "Kendinizi sınıfın başında susuz bulursanız, duruşu kolaylaştırın." Amaç her pozda ustalaşmak değil, vücudunuzu dinlemek ve kendinize bakmaktır.

Önceden ne yemelisin?
Camaya, dersten en az iki saat önce yememeye çalıştığını söylüyor. " Tam mide, kaslarınızı sıcakta tam menzile ulaşmak için kasılmaya ve genişletmeye çalışırken rahatsız edici bir şekilde engelliyor olabilir " diye açıklıyor. Ama aç da olma. Camaya, sınıf öncesi enerji artışı için yarım muz veya bir bardak elma püresi yemenizi önerir. Bu yiyecekleri dersten önce 10 dakikaya kadar alabilirken, herkes için farklıdır, bu yüzden sizin için en iyi olanı test edin. Dersten sonra, uygulama sırasında kaybedilen elektrolitleri hindistancevizi suyuyla veya Nuun infüzyonlu suyla rehidratlayın ve yenileyin.

Sıcak yoga senin için kötü mü?
Amerikan Egzersiz Bilimi Konseyi'nden yapılan bir araştırma, bu tür aşırı sıcaklıklarda çalışmanıngüvenli olmayabilir. Çalışma, ACE'ye göre katılımcıların iç sıcaklıklarının 104 dereceye yaklaştığını, bunun da ısı ile ilişkili hastalık ve sıcak çarpmasının meydana geldiği en düşük sıcaklık olduğunu gösterdi. Uygulama yapmaya karar verirseniz, riskleri azaltmak için çok fazla şey itmekten kaçının. Ve herhangi bir egzersiz tarzında olduğu gibi, rahatsızlık ve ağrı arasında açık bir fark vardır. Hepsi olmasa da, duruşlar belirli bir rahatsızlık yaratacak olsa da, hiçbiri keskin bir acı yaratmamalıdır, diyor McBride. İkincisini hissediyorsanız, yavaşça biraz geri çekilin. Aşırı baskıcı olmaya ve duruşa zorlamaya gerek yoktur, aslında yogada daha azdır. "Bir şey yapamıyorsanız (henüz), sadece ilk yüzde birini deneyin. O zaman belki bir hafta içinde yüzde 2 yaparsınız" diyor McBride. "Sen'sıcak yoganın gerçekten güvenli olup olmadığı hakkında daha fazla .)

Aslında sıcak bir yoga havlusuna ihtiyacınız var mı?
Terinizin matın üzerine damlamasını önlemek için özellikle sıcak yoga için matın üzerine yerleştirilen bir havlu getirmeye yardımcı olur. Ama yüzünüz ve vücudunuz için ekstra bir güvenmek yerine, yağmur yağmasına izin verin - bu uygulamanın bir parçası! "Terin normal vücut sıcaklığının korunmasına yardımcı oluyor," diyor Bergman. "Silerseniz, vücudun doğal, zeki ve son derece uyarlanabilir öz-düzenleme mekanizması olan homeostazı bozarsınız." Sağanak kucakla! (Bunlar sıcak yoga için en iyi yoga paspaslarıdır .)

Isıtmalı yoganın faydalarını ne zaman görmeyi bekleyebilirsiniz?
Bergman, yargılamadan önce en az iki denemede sıcak yoga yapmayı önerir. “Sınıf sonunda ilk kez gelen öğrencilere, yakında geri dönmeleri gerektiğini söylüyorum çünkü ikinci sınıf eğlenceli sınıftır” diyor. "Günde bir kez En azından bu yoga için yeni biri 'Ben sana inanmadım, Bilirsin, ama benim ikinci sınıf harikaydı!', Bana bildirecek" (Related'i: -So-Zen Düşünceler Sen Kesinlikle sırasında mı Sıcak Yoga Sınıfı )

Özellikle odadaki herkes birbirlerinin enerjisini beslediğinden iyi bir tutum önemlidir. “Öğrenmeye ve yeni materyalleri emmeye hazır alana gelin” diyor Camaya. "Ve kendini çok ciddiye alma millet, sadece yoga!"
Bul
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi