Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Balasana - Çocuk Pozu- Child Pose
#1

Faydaları:

  1. Omurga uzanır

  2. Ayak bilekleri dahil olmak üzere tüm alt vücudu uzatır

  3. Beden ve nefes hakkında farkındalık kazandırır

  4. İç organlara masaj yapar

  5. Kan dolaşımındaki artışla migreni azaltır

  6. Beden ve zihni yatıştırır

  7. Daha iyi uykuyu teşvik eder ve kaygı ve uykusuzluğu tedavi eder

  8. Boyun ve omuz kaslarını gevşetir

  9. Huzursuz bacak sendromunu iyileştirir
Nasıl Yapılır?



  1. Vajrasana'daki mindere oturarak başlayın ve burada birkaç nefes alın.

  2. Şimdi kalçalarınızı biraz topuklardan kaldırın ve baldırlar kalçalarınıza ve dış uyluklarınıza yakın kalırken, kalçaları yere koymak için ayaklar arasındaki mesafeyi getirin.

  3. Ekshalasyon, vücudunuzu öne, uyluklarınızın üzerine getirin ve alnınızı önünüzdeki mindere yerleştirin.

  4. Avuçlarınızı yukarı bakacak şekilde kollarınızı uyluklara yatırın ve omuzlarınızın ağırlığının omuz bıçaklarını nasıl hafifçe yaydığını hissedin.

  5. Yaklaşık 6 nefes için burada kalın ve bel ve uylukta gerginliği hissederek omurga gevşetin.

  6. Teneffüs ederek serbest bırakın ve gövdeyi kaldırarak ve omurgayı düzleştirerek geri gelin. Balasana işlemini tekrarlayın. Ayrıca alın yere yakın kalırken önünüzdeki kolları da uzatabilirsiniz.


Eklenti Dosyaları Tırnak(lar)
   
Bul
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi