Konuyu Değerlendir
  • 1 Oy - 5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Yin Yoga Nedir?
#1

in kelimesini hiç duydunuz ve bunun tam olarak ne anlama geldiğini merak ettiniz mi? Yin, yaşamın kadınsı, karanlık, pasif, alıcı, yansıtıcı, geri çekilmiş, havalı, içgözlemsel yönleridir. Yin yoga, tıkanıklıkları gidermek ve enerji akışınızı arttırmak için vücudun enerji merkezlerini (nadis) canlandırırken, bağ dokusuna genişleyen esnekliğe derinlemesine nüfuz etmek için geliştirilmiştir. Son derece derin ve ödüllendirici bir uygulama yaratmak için statik hareket, nefes çalışması (Pranayama) ve meditasyona odaklanmak. Yin Yoga ve diğer birçok yoga formu arasındaki temel farklar, kaslarınızı KULLANMAMANIZ için teşvik edilmeniz ve pasif pozların birkaç dakika boyunca tutulmasıdır.

Yin Yoga Genel Bakış
Fitness ve Ter


Esneklik


Güç ve Denge


Akıl ve Maneviyat


Akış


Genel zorluk
Yin Yoga'nın Amacı
Bağ Dokusu Yin'dir çünkü sert ve esnek değildir. Yumuşak bir yaklaşımla vücudunuza biraz daha fazla Yang kazandırmak için Stretch Armstrong veya Gumby veya Charleston Chew'yi düşünün. Dokuyu kırmamak için değil, vücuda esneklik kazandırmak için yavaşça hareket edin.

Bağ dokusunu tüm kaslarımı çevreleyen plastik sargı olarak düşünmeyi seviyorum ve plastik sargı çok sıkı çekilirse hareket etmek rahatsız olur, ancak plastik sargıyı biraz gevşetirsek vücudum daha açık ve dolu olur serbestçe hareket etmek için boşluk.

Hiç vücutta güçlü bir enerji darbesi fark ettiniz mi? Bu sizin yaşam gücünüz! Çin tıbbında vücuttaki bu enerji akışına Chi ve yoga felsefesinde Prana denir. Bu enerji, vücuttaki Meridyenler olarak adlandırılan yollardan geçer. Yin yogada chi'nin vücuttaki bağ dokusundan geçtiği düşünülür (yani Bağ dokusu meridyenler / yolaklardır).

Yin Yoga'nın Faydaları
Hiç duş aldınız mı ve size yeni fikirler ya da hatıralar geliyor mu? Genellikle bu dikkat dağıtıcı şeylerden çıkarıldığında ve zihnimiz rahatlama fırsatına sahip olduğumuzda çoğumuzda olur. Bu, Yin Yoga'ya benzer, sürekli hareket ve kas etkileşimi dağılmadan, bağ dokunuzun gerilme şansına sahiptir ve bir pozun daha derine inebilirsiniz. Buna ek olarak, pozlar birkaç dakika tutuldukça, vücudunuz 30 saniyenin ötesine geçerek kasların gevşemesinin ve gerilmesinin gerçekleşmesini sağlar.

Statik germe hareket aralığını artırmak için mükemmeldir. Bu nedenle, diğer spor aktivitelerinden tekrarlanan hareketler nedeniyle sıkıysanız veya gündelik işiniz sizi 8 saat aynı pozisyonda tutarsa veya vücudunuz yaşlandıysa (çünkü evet bunu yapacaktır) - Yin yoga onu germeye yardımcı olacaktır.

Yin Yoga ayrıca vücuttaki ve zihindeki stresi azaltmak için mükemmeldir. Birkaç dakika boyunca dikkat dağılmadan poz vermek bize rahatlamayı öğretir. Kaslarımızda derinden kazınmış olan gerilimi serbest bırakmaya başlarız.

Yin Yoga Benim İçin Mi?
Cidden, her beden sana Yin yoga yapabilir! Her vücut yin yogadan faydalanabilse de, yaşlılar, hareket veya yaralanma aralığı azalmış kişiler ve sporcular için önerilir. Bazı öğretmenler sınıflarındaki Meridian teorisi bilimine daha çok odaklanırlar, diğerleri sessizdir ve zihninizi esnemeye odaklamanıza izin verir. Genellikle nefes çalışmalarını pozlara dahil eden öğretmenler bulacaksınız (güvercini 5 dakika tuttuğunuzda yardımcı olabilir!).

Muhtemelen çeşitli pozlarda tüm zaman boyunca yerde olacaksınız, bu yüzden terlemeyi beklemeyin. Güçlü bir hareket uygulaması değildir. Bununla birlikte, sıkı olan birçok kişi, uygulamanın çok zor olmasını bekleyebilir, çünkü çoğu zaman birkaç dakika boyunca streç tutmak, güçlü bir uygulamadan daha yoğun ve sansasyon doludur.

Yin yoga genellikle kalça, pelvis ve alt omurganın bağ dokularına odaklandığından, tüm gün oturan herkesin bel ağrısı veya sıkı kalçaları vardır, bu uygulama günlük yaşamınıza büyük bir çapraz eğitim verecektir.
Bul
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi